Saturday, January 01, 2011

kalendarzowo

Z okazji Nowego Roku, życzę Wam pozytywnych wibracji na każdy dzień i noc :))


Mój spóźniony prezent na święta dla Teścia. Ów kalendarz miałam skończyć przed świętami, ale plany troszkę się zmieniły. I dobrze! Przynajmniej Zosia się też załapała:)

Z założenia, w kalendarzu miały dominować zdjęcia a nie ozdoby, dlatego, ozdobiony jest prosto i skromnie. Marzyło mi się trochę inaczej, ale w głowie to mam zawsze tysiące pomysłów, gorzej z ich wykonaniem ;)



9 comments:

  1. Śliczny kalendarz!Uroczy!
    Kochana wszystkiego dobrego i pięknego na ten Nowy Rok !Niech spełnią sie wszystkie marzenia:)
    Buziaczki posyłam:)

    ReplyDelete
  2. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Kalendarz jest cudny:)

    ReplyDelete
  3. Fajny pomysł i wykonanie! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  4. Taki kalendarz dla Dziadka to skarb;-)

    ReplyDelete
  5. Kalendarz cudowny!
    Szczęśliwego Nowego Roku:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjny:)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. Wow...świetny kalendarz :) Bardzo fajny pomysł i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  8. dziekuję :) na szczęście teściowi również się podoba :))

    ReplyDelete
  9. Kalendarz rewelacyjny! Cudowny prezent :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.