Thursday, January 06, 2011

męsko na walentynki


Brises postawiła przed nami zadanie wykonania kartki według mapki. Szczególy znajdziecie oczywiście na Polkach Scrapujących. A, że u mnie w głowie siedzi temat walentynkowy, to postanowiłam stanąć przed zadaniem wykonania kartki męskiej. Nie mogłam nie użyć papierów Tima Holza. A był to dla mnie nie lada wyczyn, bo od 3 miesięcy patrzę na nie i podziwiam nie mając zbytniej odwagi ich pociachać. Ale kiedyś w końcu trzeba. Jak podobają się Wam rezultaty?

16 comments:

  1. Rezultat fantastyczny. Swietny pomysl z kapselkiem.

    ReplyDelete
  2. świetna z tymi kapslami!!:))

    ReplyDelete
  3. znakomita karteczka:)

    ReplyDelete
  4. Cudna:)
    A kapselki rewelacja:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Ona jest rewelacyjna :)

    ReplyDelete
  6. super! czyżby adresat był fanem piwka?

    ReplyDelete
  7. Fantastyczny efekt! A papiery rzeczywiście rewelacyjne :) dobrze, że w końcu zdecydowałaś się ich użyć :)

    ReplyDelete
  8. taka szalona ta kartka, nietypowe kolory jak na Ciebie ale ciekawie wyszła

    ReplyDelete
  9. Prawdziwie męska kartka;)

    ReplyDelete
  10. naprawdę męska ta kartka :))))

    ReplyDelete
  11. wyszło fantastycznie!

    ReplyDelete
  12. Anonymous6:43 PM

    kapsel rewelka, w sam raz dla mojego brata, miłośnika kapsli:P

    ReplyDelete
  13. kapsel jest z przeszłością - z pierwszego wyjazdu mojego męża w góry, czyli xxx lat temu ;)

    mąż wielkim piwoszem nie jest, ale stwierdził, że kartka rzeczywiście w temacie męskim :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.