Thursday, July 07, 2011

twinchies, trinchies wyliczanka

Wczoraj przy otwartym balkonie słuchaliśmy sobie koncertu Dżemu (tak, tak, nie musiałam płacić za bilety ;). Nigdy nie byłam jakąś wielką fanką, ale po koncercie włączyłam sobie stare pierwotne utwory i odkryłam, że świetnie przy tej muzyce się scrapuje! A w szczególności, jeśli tematem wyzwania jest "Życie"

I tak w ten sposób powstało trinchies na wyzwanie CraftArtwork. Może nie do końca jestem przekonana, że powinno w życiu kierować sie zasadą "żadnych ograniczeń" jednak tak mi jakoś dusza dytktowała :) Trinchies jest embossingowane, potem tuszowane, psikane, brokacone... bawiłam się mediami :)








A następne na tapecie wylądowało twinchies, również na wyzwanie CraftArtwork - pt. "Wakacje". I mimo, że od Dżemu do Roźette dłuuga droga, ale wakacje kojarzą mi się z przejażdżka ;)




4 comments:

  1. Musze się do Ciebie zgłosić na korepetycje z mediów;D;D cudne prace:):)

    ReplyDelete
  2. hah :) no widzisz jednak moja wena dolecial do Ciebie :* super maleństwa :D

    ReplyDelete
  3. Przepiękne maleństwa !

    ReplyDelete
  4. Och, jakie piękneeeee!!!!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.