Thursday, August 18, 2011

tekturki, media i LO












Oto mój kolejny LO, nie wierzę sama, że mam ich już 10!!Jestem bardzo zaskoczona :) Kolejnym zaskoczeniem dla mnie było to, że robiłam go o północy - a ja ostatnimi czasy rzadko dotrwam do 23.00 nie mówiąc już o scrapowaniu.

LO powstało na wyzwanie MixedMediowe Ani Mollik na Scrapujących Polkach o TU Bardzo lubię spękającą farbkę, więc pomalowałam nią kratkowany kartonik. tu się wkrada element recyclingowy - kartonik zachomikowałam z dziecięcej gry. Do tego jeszcze doszedł mały zawijas. Przy okazji zafascynowana patrzyłam, jak glimmer mist szybko wsiąka w distress crackle paint i ładnie ja zabarwia :)

4 comments:

  1. Jaka cudna strona! Zoska wymiata!;) :*

    ReplyDelete
  2. Buziulka dzieciaczka w okienkach wygląda cudnie :) Piękne LO! :)

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaaa!!!! czadowe!!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.