Tuesday, November 01, 2011

to niech będzie weselej












 Dość marudzenia, czas działać :) A właściwie przeciwdzialać mojemu złemu nastrojowi poprzez pozytywne nastawienie. Zaczęłam od pozytywnego nastawienia się wobec nadchodzącej zimy. Swoja drogą nie pamiętam dnia 1 listopada, kiedy było tak ciepło...

Do wykonania takiego małego wspominnika zimowego zachęciło mnie wyzwanie na scrapkach wyzwaniowo - gdzie należało użyć motywu dziurki od klucza. Mój wspominnik składa się z 2 kart - okładek oraz 3 kart wewnętrznych, na których znajdą się wspomnienia każdego z nas. Może odbicie stópki Zosi, może rysunek Bruna, może jakiś wspólny kolaz mój i Męża. Za kilka lat podejrzymy przez dziurkę, z czym ta zima się nam kojarzyła.

Przy okazji dokonałam pewnego odkrycia, ale o nim później :)

I przepraszam za ilość zdjęć, ale zdecydować się nie mogłam ;)

Ponownie dziękuję, że tu zaglądacie, przesyłam Wam dziś naprawdę pogodne buziaki!

16 comments:

  1. WOW! cudowny pomysł! a wykonanie totalnie przepiękne!!! niesamowicie pozytywna energia z niego buzuje :D

    ReplyDelete
  2. Niesamowity i mega delikatny.

    ReplyDelete
  3. No widzisz! Wystarczy zmienić kolor i już humor się poprawia. Ach gdyby to zawsze działało to bylibyśmy zawsze szczęśliwi i nie mielibyśmy żadnych depresji okropnych. Twoi karteczki śliczne bardzo i mnie humor poprawili!!! Bo kolorki takie pogodne i te koraliki odświeżyli, nie... ożywili twoją prace.

    ReplyDelete
  4. Świetny klimat i kolorystyka:)

    ReplyDelete
  5. Ależ cudny pomysł!!! Jej!!! Śliczna pamiątka będzie. Przesyłam duuuużo ciepełka :*

    ReplyDelete
  6. Wspaniały jest i taki delikatny!Uroczy!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. Cudowny drobiazg! Bardzo pomysłowa praca, co widać w każdym szczególe :)

    ReplyDelete
  8. ooooooo..super - zimowo nieco poszalałaś - ja jakie ładne papierki hihi :D

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł :)))

    ReplyDelete
  10. Piękny !!! niesamowite papiery, kolory i dopracowane detale. Ta dziurka od klucza jest rewelacyjna ale jeszcze bardziej podoba mi się ten sznureczek z koralikami do przewiązania.
    Całość marzenie i wspominać będzie co !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    ReplyDelete
  11. wooooooooow... tyle mogę wyksztusić!!
    zdjęcia robisz świetne... uwielbiam!!!

    ReplyDelete
  12. Fantastyczny!!!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. świetne zdjęcia Karmelku, i po raz kolejny powiem: cudowności!!!
    rzeczywiście, będziecie mieli co oglądać za kilka lat :)

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł! Ależ energia bije z tej pracy! Radośnie i zimowo ; -)

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    ReplyDelete
  15. Ale czad :))) super wyglądają do tego te koraliki :)

    ReplyDelete
  16. cudowny...zwłaszcza zapięcie:))

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.