Friday, February 10, 2012

Love is all around!

Dziś z pewną dozą nieśmiałości... Zapraszam Was na moje wyzwanie na Scrapujących Polkach! Dziś to ja podpowiadam Wam wytyczne LO! Za kilka dni Walentynki, dlatego po głowie chodzi mi piosenka "Love is all Around", ulubiony film miłosny, który zdystansował "Notting Hill" czyli "Love Actually" - to temat wyzwania. Do tego co najmniej jedno serducho i coś w kolorze granatowym i czerwonym.

A na zdjęciu, które tak naprawdę było inspiracją jest Maggie z ukochanym. Maggie posyłam wiele ciepła a Wam prezentuje skromne LO.





Na Scrapujących Polkach lada chwila pojawi się również prosty kursik na serducha przeszyciowe. Na blog wrzucę go również. Już Was zapraszam do zaglądnięcia, bo jestem ciekawa, czy również podobnie robicie ręczne szycia!

Miłego weekendu dla każdego z osobna!

3 comments:

  1. Ale pięknie zgrałaś tytuł scrapa z jego treścią i wyglądem :)

    ReplyDelete
  2. cudne zdjęcie,pięknie oprawione

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.