Friday, March 23, 2012

miłośnie na wiośnie

Witam Was ze słoneczkiem za oknem!

Dziś pokażę Wam miłośnie wiosenną kartkę z papierów The ScrapCake. nie mogę się od nich oderwać!
Dodają mi trochę radości, bo niestety parę spraw spowodowało, że jutro nie pojawię się na Skrapowisku :(((



Przy okazji, chciałam powiedzieć, że mój Bruno dostał kolejne dwie karteczki z okazji urodzin! Serdecznie dziękujemy cioci Maggie


oraz Irenie i Alicji (kochane, odezwijcie się do mnie proszę!! manisza@gmail.com )

7 comments:

  1. Niestety nie zawsze wszystko wychodzi tak, jak byśmy chcieli. Ale i tak jest super, prawda? ;-)

    Twoja karteczka jest obłędna!! Ogromnie mi się podoba, co jest dla mnie wielkim zaskoczeniem, bo róż nie jest moim ukochanym kolorem raczej ;-)

    ReplyDelete
  2. O NIE!!!! Przesylam mase usciskow :*

    Kartki super, pierwsza powala, moge ja zliftowac?:D

    ReplyDelete
  3. Karteczka cudo słodkości!

    ReplyDelete
  4. Ojjj, a miałam nadzieję, Cię wyściskać!!!! buuuuuuu
    W 3mieście dopiero w czerwcu jestem i chyba na momencik tylko :(

    ReplyDelete
  5. cudna cudna cudna!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Wiosna już widzę zawitała do Twojego domku :)

    ReplyDelete
  7. Śliczności!!!!!!!1

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.