Wednesday, March 07, 2012

ptak i motyl na jednej siedli kartce

Złapałam papiery The ScrapCake "Moje Prywatne Szczęście" i wsiakłam! Okazuje się, że robienie artek wielkanocnych z tych papierów, to sama przyjemność Wiosenne kolory, radość, optymizm i jajo ;)
Jajo i napis to pieczątki Lemonade.

Pierwszą karteczkę zgłaszam na wyzwanie z ptakiem w UHK Gallery

A druga kartka na wyzwanie motylowe do Scrap  Market



Obie kartki zgłaszam również na wyzwanie Stonogi :)
To wielkanocne koty zapłoty już są :)

Pozdrawiam Was słonecznie!

14 comments:

  1. Piękne!!!
    Ja do kartek Wielkanocnych mam leniwca. Jakoś nie lubię ich robić. Moje chłopaki robią w przedszkolu więc na wysłanie do rodziny wystarczy ;-)

    Buziaki!

    ReplyDelete
  2. Cudeńka - tchnące powiewem wiosny ..

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:22 AM

    Piękna wiosenna kartka- cudne kolory

    ReplyDelete
  4. Niesamowicie radosne karteczki! :))

    ReplyDelete
  5. Niesamowicie piękne!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Rzeczywiście wiosenne i radosne! Moze sie zmobilizuję i kilka wielkanocnych zrobię :)

    ReplyDelete
  7. bardzo optymistyczna i wiosenna karteczka - super!

    ReplyDelete
  8. Urocze karteczki - świetne kolory, pełne wiosennego nastroju :)

    ReplyDelete
  9. Świetne wielkanocne karteczki :)

    Kolorowe, wiosenne, świąteczne :)

    ReplyDelete
  10. aaaaaa! genialne! takie wiosenne, energiczne i tryskające pozytywną energią! cuda!

    ReplyDelete
  11. Ależ cudnie energetyczne, wiosenne, optymistyczne :) Taką znaleźć w skrzynce pocztowej, to marzenie :D

    ReplyDelete
  12. Świetne! Kurczę, rzeczywiście najwyższa pora zabrać się za świąteczne kartki :)

    ReplyDelete
  13. śliczne wiosenne kolory!!!

    i dziękujemy za udział w wyzwaniu stonogi!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.