Saturday, April 14, 2012

sobotnie i radośnie

Witam Was serdecznie! To znów ja :) Z kolejnym scrapem, tym razem w ramach minionego Dnia Czekolady... Kto nie lubi czekolady??

 To LO wykonałam na papierach Rapakivi.

Przedstawia mojego syna, który z wielkim smakiem zajada specjalnie przygotowany słodki, śmietankowo-czekoladowy deser. Niestety, tego dnia pewnie nie zapomnimy, bo tuż po jego zjedzeniu, okazało się, że jakieś choróbsko się przypałętało. Ot, przykry zbieg okoliczności.

Deser był puszysty, mimo, że nie było w nim bez, to tak mi się kojarzył. Dlatego na scrapie pojawiają się fale i nierówności, jak bezy wyjęte z piekarnika. I trochę kropek puchatych, jak krem.

Jeżeli chcecie zobaczyć więcej czekoladowych inspiracji, zapraszam Was na blog Rapakivi! o TU.

 Bardzo się ucieszyłam, bo moja praca została dostrzeżona przez Dziewczyny z Kwiatu Dolnośląskiego i zostałam wyróżniona :) Ba, najlepsza ;) A pracę, którą zgłosiłam do zabawy, możecie zobaczyć TU.

5 comments:

  1. oo superr gratki :D

    ReplyDelete
  2. Ależ kolorki!! Gratuluję w 100% zasłużonego wyróżnienia! :)))

    ReplyDelete
  3. Gratuluję!! :-)
    A ten deserek to sama robiłaś? Bo smakowicie wygląda, jak i cały scrap! :-)
    Buziaki!

    ReplyDelete
  4. This is a WONDERFUL layout - so talented. I would LOVE to see your work over at Another Freaking Scrappy Challenge!!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.