Friday, June 01, 2012

Inspiruję ślubnie :)

Witajcie!

Jak mija tydzień? Czy czekacie już na weekend? Macie jakieś plany? A może szalejecie dziś z dzieciakami?
U nas pogoda nie rozpieszcza, pada deszcz, więc pewnie z festynu nic nie wyjdzie...

Ale za to, chcę Wam dziś pokazać pracę, którą wykonałam w ramach inspirowania na blogu wyzwaniowym Another Freaking Scrappy Challenge, pierwsze wyzwanie na ten miesiąc, to - ŚLUB. Może macie również ochotę dołączyć do zabawy? Zapraszamy!

Moje LO wykonałam na papierach The ScrapCake. Tło z kolekcji "One Moment in Time" natomiast papierowe dodatki (oprócz listków) pochodzą z kolekcji "Moje Prywatne Szczęście".









10 comments:

  1. Przepięknie, delikatnie i kobieco:)
    Świetna praca.

    ReplyDelete
  2. Cudny scrap:) podobają mi się strasznie te warstwy:):)

    ReplyDelete
  3. Oooo, jak romantycznie... jak delikatnie... pachnie miłością! ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. oooo..lubieee,uwielbiammm..ślicznie :)

    ReplyDelete
  5. Eee, no jaki ładniusi:)

    ReplyDelete
  6. Oh this is just so sweet! Love the title in the flowers...neat idea! Tks. for playing along with us at AFSC!

    ReplyDelete
  7. Love what you did with the flowers!

    ReplyDelete
  8. truly great layout. love the way you have made the background. x

    ReplyDelete
  9. popping in to check your layout for AFSC!!! Love those flowers, so lovely! Great page and thanks for playing along!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.