Tuesday, August 07, 2012

Inspiruję dla Rapakivi

Postanowiłam stworzyć coś przydatnego, coś konkretnego i coś, co może być przydatne dla dzieci. Wpadł mi do głowy pomysł na stworzenie książeczki z zagadkami, do której zawsze można dokładać nowe, odejmować stare, mieszać ich kolejność... Do jej wykonania wykorzystałam materiały dostępne w sklepe Rapakivi, w tym papiery z kolekcji Be Optimistic oraz Time4Joy. Po więcej szczegółów zapraszam Was na blog Rapakivi.


I jeszcze pragnę się pochwalić, że mój wianek zyskał uznanie w oczach Dziewczyn z Pomorskie Craftuje :) Dziękuję!


15 comments:

  1. Anonymous2:16 PM

    Rewelacyjny pomysł na książeczkę,a wianek naprawdę cudny więc uznanie się należy :)

    ReplyDelete
  2. Świetny pomysł na książeczkę dla dziecka;)
    Gratuluję wyróżnienia- wianek uroczy:)

    ReplyDelete
  3. świetny pomysł na książeczkę:)

    ReplyDelete
  4. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na rymowanki-zgadywanki :)

    ReplyDelete
  5. gratulacje - należało Ci się :)
    Książeczka śliczniutka

    ReplyDelete
  6. Fajny pomysł z tymi zgadywankami :) A co do wianka - nie mogło być inaczej :D Ja się nadal zachwycam!

    ReplyDelete
  7. Gratulujemy, gratulujemy :) Wianek jest niezwykle urodziwy :)
    A inspiracja bardzo ciekawa , pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Gratuluję wyróżnienia za wianek. A pomysł z mini książeczką z rymowankami - rewelacyjny!

    ReplyDelete
  9. Świetny pomysł, zwłaszcza to, że można wciąż dokładać nowe zagadki :)
    Wianek piękny, gratuluję zasłużonego wyróżnienia :)

    ReplyDelete
  10. świetne rymowanki...a z wiankiem wiedziałam-w końcu jest cudowny!!!

    ReplyDelete
  11. Podoba mi sie ten pomysl i sama ksiazeczka, gratuluje wyroznienia

    ReplyDelete
  12. Karmelku, ta książeczka jest po prostu przefantastyczna!!!! Padłam z wrażenia! Cudo!

    ReplyDelete
  13. Świetny pomysł!
    I wykonanie oczywiście też perfekcyjne :)

    ReplyDelete
  14. Piiiiiiękna i bardzo praktyczna książeczka :)
    gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.