Wednesday, September 19, 2012

Inspiruję ślubnie

Dzisiaj mam ogromną przyjemność inspirować Was jako Gościnna Projektantka na blogu Studio75. Zostałam wręcz pochłonięta przez cudownąkolekcję papierów "summer&latte", jak zaczełam je ciąć, to nie mogłam przestać. Dlatego zdradzę Wam, że na jednym poście nie poprzestanę :)

Niebywale podoba mi się prążkowana faktura tych papierów oraz delikatne ale zdecydowane kolory.A do tego przepiękne kwiaty! Miodzio! A teraz koniec pisania, zapraszam do oglądania. Uprzedzam, zdjęć sporo, bo i papiery i kwiaty wdzięcznie się fotografują!

Stempelek od niezastąpionej Jolagg




9 comments:

  1. Śliczne~!! Mega cudne! Piękne kolory, kwiatki!! Super!

    ReplyDelete
  2. zaniemówiłam. prześliczne!!!!!

    ReplyDelete
  3. oo cudeńko to pudełeczko :D

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:16 PM

    Faktycznie przepiękne :)

    ReplyDelete
  5. Piękne papiery w zdolnych łapkach= super efekt:)))

    ReplyDelete
  6. o wow, ale cudeńko, schrupałabym! :D

    ReplyDelete
  7. Jakie ono piękne.

    ReplyDelete
  8. ale cudne pudełeczko zmajstrowałaś:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.