Friday, November 02, 2012

Album rybkowy i..

i zmiany. Dziś prezentuję Wam albumik rybkowy. Ale słowem wstępu chciałam powiedzieć Wam, że z powodów rodzinnych, nierozciągliwego czasu i nagromadzenia obowiązków musiałam z żalem zrezygnować z administrowania portalem Polki Scrapują. Była to o tyle ciężka decyzja, że byłam tam od samiutkiego początku. Najpierw jako uczestnik, miesiąc później jako moderator a potem jako adminka. Super ludzie, wspaniała atmosfera, jednak w pewnym momencie zauważyłam, że nie jestem w stanie poświecać tyle czasu portalowi i Uczestnikom ile się należy. Jednak ciężko rozstać się definitywnie, dlatego z dniem dzisiejszym przeszłam do działu Mini Albumów, jako projektantka. I dlatego też serdecznie zapraszam Was na nowe wyzwanie!

Wykonałam album o kształcie rybki - ponieważ wytyczną jest nietypowy kształt. Zdjęcia znad morza, dlatego użyłam papier z kolekcji Lato Nad Morzem, The ScrapCake. Dla mnie to najlepsza kolekcja do tego, by upamiętnić szaleństwa nadmorskie!

Zapraszam do wyzwania i do oglądania :)






14 comments:

  1. Anonymous11:48 AM

    Świetny albumik - takie małe formy to jest to co lubię najbardziej :-)

    ReplyDelete
  2. Pamiętam że dzięki scrapującym polkom poznałyśmy się. Świetny albumik ją muszę zabrać się za mój w kształcie wiaderka.

    ReplyDelete
  3. Uroczy album! Uwielbiam takie maleństwa:) Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  4. cudny jest :D kocham albumiki :D

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny kształt, albumik wyszedł świetnie :)

    ReplyDelete
  6. Minialbumy to coś, co lubię :).
    Rybka cuuuudna!!!

    ReplyDelete
  7. Ale świetny!!! Super pamiątka z wakacji :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  8. Fajny pomysł na taki rybkowy album :) I dobrze, że zostajesz na Portalu, bo nikt bardzie nie kojarzy mi się z tym miejscem, jak właśnie Ty! :))

    ReplyDelete
  9. wspaniały albumik!
    Dobrze, że nie rozstajesz się z Polkami tak zupełnie:)

    ReplyDelete
  10. Rewelacja! Z zachwytu nic więcej nie dodam :)

    ReplyDelete
  11. Przepiękna pamiątka- prawdziwie wakacyjny klimat... I zdjęcia cudne;)

    ReplyDelete
  12. Ale fajny albumik! Fajnie że będziesz nas na SP ! Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Ale fajniutki album! Super kształt!

    ReplyDelete
  14. Piękny albumik!
    Zapraszam na mój blog-dawno u mnie Karmelku nie byłaś:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.