Saturday, May 04, 2013

a może weekend z LO?

Jak Wam mija dłuugi weekend? Jak pogoda?

Jeśli macie chwilę wolnego, to zapraszam Was do mojego wyzwania na blogu Studio75, szczegóły znajdziecie TU. W tym wyzwaniu proponuję wykonanie LO, z kwiatkami, czymś materiałowym i tekturką. Ja oczywiście wykorzystałam do niego papiery Studia75 :)




Na zdjęciu moja kilkudniowa wówczas córeczka z ukochanym misiem. Córeczka zdecydowanie urosła a misiu postarzał się :)

Zapraszam Was do wyzwania, jest bon do wygrania!

10 comments:

  1. Cudownie to wszystko połączyłaś, wspaniała pamiątka :) I dziękuję za Twoje wyzwanie, zmobilizowało mnie to poczynienia trzeciego w życiu LO :) No i niezły zbieg okoliczności, że i ja zrobiłam je na tej samej bazie i także z fotką córci sprzed lat a dokładniej zrobioną kilka minut po narodzinach :) Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Cię troszkę zmobilizowałam, bo masz dryg do scrapów. A zbiegiem okoliczności też nie mogę się nadziwić.

      Delete
  2. Kocham takie klimaty- zdjęcia, wspomnienia, koronki...;)

    ReplyDelete
  3. Piękny scrap! Słodki i zdecydowanie w wiosennym klimacie!

    ReplyDelete
  4. O, jaka Zośka maleńka... ale już na buzi widać ten silny charakter ;-P Piękny, klimatyczny scrap :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, oj silny, silny, już dziś z rana zdążyła go poćwiczyć ;) Dziękuję kochana :)

      Delete
  5. Fajne LO!! Słodziuchne foto! Ha! a ja w CraftManii też LO'sowe wyzwanie zaczęłam :) heheh żeśmy się zgrały !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widziałam, rzeczywiście się zgrałyśmy :)

      Delete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.