Wednesday, May 22, 2013

Na bajeczki od ciotek

Witajcie w ten piekny, słoneczny dzień. Mimo, że jestem jakaś zaspana, to czuję pozytywną energię w sobie. I tak przypomniało mi się, że nie pokazałam Wam folderu na płytę CD, który zrobiłam specjalnie z myślą o słodkiej Vivienne, która przyszła dopiero co na świat za granicami naszego kraju. Jako, że mama jest Polką, to skrzyknęłyśmy się z dziewczynami i nagrałyśmy bajeczki i wierszyki czytane przez ciotki :)) super zabawa, polecam!

Folder wykonałam w całości z materiałów dostępnym w sklepie Rapakivi na kolekcji Just A Note oraz Hot&Cold. No dobrze, stempelek był z moich zasobów ;) jeśli chceci poznać szczegóły dotyczące użytych materiałów, to zapraszam Was TU




Miłego dnia!

27 comments:

  1. urocze:) takie słodkie dziewczęce:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, takie było zamierzenie :)

      Delete
  2. Słodziutki :-)
    Pięknie te kolorki razem wyglądają :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawda, że ładnie współgrają ze sobą?

      Delete
  3. Jaki fajny pomysł i piękne wykonanie :) Z pewnością będzie to wspaniała pamiątka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomysł był strzałem w 10, więc polecam :)

      Delete
  4. cudeńko paste..love :D

    ReplyDelete
  5. Piękny! I pomysł naprawdę rewelacyjny;)

    ReplyDelete
  6. bajeczny folder a pomysł z nagranymi czytanymi przez Was bajkami... obłędny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że jeszcze nie raz go wykorzystam :)) tzn ten pomysł ;)

      Delete
  7. Twoje prace dzieciaczkowe sa słodkie i śliczne:) Ta również :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Uroczy, delikatny folder. Świetny pomysł na prezent! :)

    ReplyDelete
  9. Przepięknie i koronkowo :) A stempelek przeuroczy - cudnie pokolorowany :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miło mi słyszeć, że stempelek ladnie pokolorowany, to moje pierwsze koty za płoty :)

      Delete
  10. Oj jakie słodkie pudełko i ten pomysł z nagraniem bajek - super :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Olu i za miłe odwiedziny również!

      Delete
  11. Cudny słodziaczek :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.