Monday, May 06, 2013

Podsumowanie karmelkowych kwietniowych kolorów

Witajcie po dłuugim weekendzie. Troszkę mamy opóźnienia, ale myślę, że każdy zrozumie ;) Kolory kwietniowe nie były najprostrzymi, ale wiele z Was dało sobie z nimi świetnie radę!



Byłam bardzo ciekawa, jak zinterpretujecie te kolory, jakie prace powstaną. Niektórzy z Was dołączyli również z projektami z wcześniejszych kolorów - nawet nie wiecie, jak się z tego ucieszyłam!: Było co podziwiać u: Visell, Modrak i jeszcze TU, Joanny, Caro Pysi, Kgosi, Goszy i TU i Muszeli i TU


Z radością dorzuciłam co nieco do paczuszki:

   





Jeśli macie ochotę dołączyć do zabawy - feel free! W każdym momencie! Jeżeli macie ochotę wykonać pracę w kolorach, które już były - nie wahajcie się. Zaglądajcie, by nie przegapić kolorów na kwiecień. Pojawią się tuż za chwię. Już są przygotowane!

I

2 comments:

  1. Fakt, kolory dość trudne... myślałam że odpuszczę ten miesiąc ale pomysł pojawił się zupełnie niespodziewanie na poczatku maja, wszystkie elementy kartki już powycinane ale zabrakło czasu na posklejanie :(
    Moze dziś sie uda? Zobaczymy. Pozdrawiam i czekam na majową inspirację.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieję, że zrobisz tą kartkę, bo jestem jej bardzo ciekawa :)

      Delete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.