Monday, July 22, 2013

Drobna karmelkowa rozdawajka

Witajcie poniedziałkowo!

Jestem w pełni naładowana słońcem i w związku z tym całkiem niedawno ogłosiłam na moim fanpag'u na FaceBook'u małą rozdawajkę. Chciałam Was serdecznie na nią zaprosić.

Wszystkie osoby, które do niedzieli 28 lipca udostępnią w swoim profilu informację o Karmelkowej rozdawajce (dokładnie TEN post), mają szansę otrzymać od Pracowni Karmelkowo jeden z dwóch tagów! Drugi tag poleci do jednej z osób, które lubią moją karmelkową stronę TU. A jeśli ilość lubiących mą stronę (stronę, nie post :)) podskoczy do 220, dołożę coś specjalnego, a to już tuż tuż... 

Tagi takie o to dla Was przygotowałam (kliknijcie, a zdjęcie przeniesie Was do posta rozdawwajkowego).



 A już niebawem pojawi się jakaś mała rozdawajka na blogu, więc trzymajcie rękę na pulsie :)

Pozdrawiam Was słonecznie i liczę, że dołączycie do mojej zabawy na FaceBook'u :)

1 comment:

  1. cudowny! Piękna kolorystyka. ;)
    Zapraszam do siebie. Bardzo mi zależy na opinii innych bo jestem dopiero początkująca - http://asia-dreamworld.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.