Sunday, August 16, 2015

Kompaktowy album na wspomnienia




Witajcie!
Dawno nie robiłam albumików, aż poczułam przemożną chęć działania w tym kierunku. W ruch poszły papiery, nożyczki, wykrojniki i wyobraźnia i powstał mini albumik, w którym zdjęcia pojawią się zdjęcia  z pewnego uroczego ślubu i wesela. Albumik powędruje wówczas w ręce niespodziewającej się tego mamy ówczesnje Panny Młodej.

Na okładce osiadł materiałowy kwiat w formie spinki do włosów, zakupiony w pewnym sklepie odzieżowym, a także ręcznie robione papierowe kwiatki.
W środku znajdują się karteczki z zakamarkami do ukrycia, jedna z nich jest nawet zawiązywana na kokardkę.



Przy użyciu wykrojnika Collectables - fotoramki, wycięłam wiele kolorowych ramek, można pod nie wsunąć zdjęcia albo karteczki z tekstami, tak, jak widać to na poniższych zdjęciach.







Albumik jest wielkości około 10n10cm, czekam już teraz tylko na zdjęcia, by go uzupełnić.

W moim albumie użyłam głównie produkty, które możecie znaleźć w sklepie Scrappasja. Zapraszam do podglądania :)

1 comment:

  1. Ech jak mi się podobają takie małe albumy, Twój jest po prostu cudny:) Musze kiedyś i ja taki zmajstrować;)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.