Sunday, September 06, 2015

Cząstki z otoczenia i papierowe kwiaty


Witajcie Moi drodzy zaglądajacy i odwiedzający mojego bloga.
Mało mnie tu ostatnimi czasy, ale dużo się u mnie dzieje. Zresztą, jak zawsze... Chociaż tym razem, naprawdę sporo. Wiele nowych wyzwań, ale dodaje mi to tylko energii do działania. W bardzo nielicznych chwilach odpoczywam przy robieniu kwiatków. Sama się sobie dziwię, ponieważ do niedawna kijem nie można było mnie zapędzić. Ale, że ludzie się zmieniają, to i upodobania również. Dziś zapraszam Was na kilka migawek z mojego życia.

W pierwszej kolejności powiem Wam, że poświęcam również czas na naukę wykorzystywania i tworzenia wewnętrznego spokoju. Do medytacji, czy jogi jeszcze nie dojrzałam, bo ciężko mi usiedzieć w jednym miejscu, ale cieszę się z drobnych rzeczy. Staram się widzieć szklankę do połowy pełną. Namiastkę wyciszenia dają mi właśnie kwiaty, które również możecie zobaczyć poniżej.






A na dokładkę cząstka moich królestw, czyli kuchni i kącika robótkowego.

Pozdrawiam Was i obiecuję, że będę częściej, niech tylko uzyskam stałe łącze ;)




1 comment:

  1. Kwiaty pięknie Ci wychodzą :-))) Otoczenie inspirujące i ta zieleń za oknem ,wszystko to idealnie nastraja i do pracy i do odpoczynku :-)))

    ReplyDelete

Dziękuję Ci za te słowa, które po sobie tu zostawiasz! Bardzo lubię je czytać.